Sunday, April 8, 2007

Untitled


ဒီပံုကေတာ့ ၂၀၀၅ ခုႏွစ္ ႏို၀င္ဘာလတုန္းက ေအာင္ပင္လယ္ဘက္မွာ ကြ်န္ေတာ္တို႕ သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္ သြားရိုက္ထားတဲ့ပံုပါ။
အဲဒီေန႕က အိပ္ယာထေနာက္က်လို႕ ၆ နာရီခြဲေလာက္က်မွ ေအာင္ပင္လယ္ဘက္ကို ေရာက္သြားခဲ့ပါတယ္။
မႏၲေလးျမိဳ႕ထဲမွာ ေတာ္ေတာ္ကိုလင္းေနလို႕ ကြ်န္ေတာ္လိုခ်င္တဲ့ မွဳန္မွဳန္မွိဳင္းမွိဳင္းပံုမ်ိဳး မရေလာက္ေတာ့ဘူးလို႕ ထင္ေနတာပါ။
ေအာင္ပင္လယ္ေရာက္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ထင္တာနဲ႔ တလြဲစီျဖစ္ေနခဲ့ပါတယ္။
ျမဴေတြအရမ္းကိုဆိုင္းေနျပီး ေရွ႕ဘက္ခပ္လွမ္းလွမ္းဆိုရင္ကုိ ဘာမွေကာင္းေကာင္းမျမင္ရေတာ့ပါဘူး။
အဲဒီေတာ့မွ ကြ်န္ေတာ္ရိုက္မယ္ရိုက္မယ္္ဆိုျပီး ေတးမွတ္ထားတဲ့ တဲကေလးဆီကိုသြားျပီး ရိုက္ခဲ့တာပါ။

No comments: